













ZWROTY I REKLAMACJE
Chcesz dokonać zwrotu? Nic trudnego - u nas to bardzo proste.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na zwrot towaru masz 14 dni (od momentu, w którym otrzymasz towar).
- Nie musisz podawać powodu odstąpienia od umowy. Miło jednak nam będzie jeśli wskażesz co było przyczyną.
- Do zachowania terminu wystarczy aby wysłać do nas oświadczenie przed jego upływem.
- Zwrotu należy dokonać poprzez odesłanie produktu na własny koszt na poniższy adres: Agata Bączek, Kondratowicza 41/125, 03-285 Warszawa.
- Do przesyłki należy dołączyć:
- podpisany i wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny do pobrania w naszym regulaminie lub pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy opatrzone podpisem,
- oryginał dowodu zakupu (paragon/faktura).
Ważne informacje dotyczące zwrotu:
- Koszt wysyłki zwracanego towaru leży po stronie kupującego, prosimy nie odsyłać Towaru za pobraniem.
- Zwrot płatności następuje w terminie od 3 do 14 dni od otrzymania zwrotu w magazynie lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania, w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
-
Zwrotowi nie podlegają produkty których zapieczętowane oryginalne opakowanie zostało otwarte. Nie można zwrócić ich ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
Zwrotu mogą dokonać wyłącznie Konsumenci, a więc nie przysługuje ono podmiotom prawnym i osobom prowadzącym działalność gospodarczą, jeśli produkt został zakupiony na jej potrzeby.
Chcesz złożyć reklamację?
Jeśli jesteś Konsumentem, a zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu
o rękojmię.
Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: olibambi.shop@gmail.com lub drogą pocztową na adres: Kondratowicza 41/125, 03-285 Warszawa
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Czas, w jakim Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona to 14 dni, od daty jej otrzymania.
Więcej informacji na temat zwrotów i reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
